منابع
- آذر، اسماعیل (1395). «تحلیلی بر نظریههای بینامتنیت ژنتی». فصلنامة پژوهشهای نقد ادبی و سبکشناسی. د7. ش24. صص11ـ31.
- احمدزادهکرمانی، روحالله (1390). بازاندیشی در فرهنگ و رسانه. تهران: چاپار.
- اسکاگز، جان (1390). ادبیات جنایی. ترجمة مؤسسة خط ممتد اندیشه. تهران: نشانه.
- انوری، حسن (1381). فرهنگ بزرگ سخن. تهران: سخن.
- بینیاز، فتحالله (1394). درآمدی بر داستاننویسی و روایتشناسی. چ6. تهران: افراز.
- پیرانی، منصور (1395). «متنهای آستانهای در پیوند با ادبیات تطبیقی (نمونة مطالعهشده: سعدینامه)». فصلنامة پژوهشهای ادبیات تطبیقی. د4. ش3. صص167ـ196.
- سلطانی، سیدعلیاصغر (1384). قدرت گفتمان و زبان، ساز و کارهای جریان قدرت در جمهوری اسلامی. تهران: نشر نی.
- شرشار، عبدالقادر ( 2003). الروایة البولیسیة. دمشق: اتحاد الکتّاب العرب.
- عزام، محمد (2001). النص الغائب، تجلیات التناص فی الشعر العربی. دمشق: اتحاد الکتّاب العرب.
- غیاثوند، مهدی (1392). «سیمای تأویل در آیینة بینامتنیت کریستوایی». فصلنامة حکمت و فلسفه. س3. ش3. صص97ـ114.
- فاروق، نبیل. (بیتا). بریق الماس (السابع من مجموعة رجل المستحیل). قاهرة: المؤسسة العربیة الحدیثة.
- فخاریزاده، نسیم و دیگران (1394). «خوانش ترامتنی صحنة کشته شدن نر گاو آسمانی در تصویرسازیهای روایت گیلگمش». فصلنامة مرکز پژوهش هنر معماری و شهرسازی نظر. س12. ش32. صص23ـ33.
- فلمینگ، ایان (1395). الماسها ابدیاند. ترجمة محمدهادی سالارورزی. تهران: چترنگ.
- قائمینیا، علیرضا (1389). بیولوژی نص، نشانهشناسی و تفسیر قرآن. تهران: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشة اسلامی.
- کنگرانی، منیژه (1388). مجموعهمقالات دومین و سومین هماندیشی هنر تطبیقی. تهران: مؤسسة تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری «متن».
- میرصادقی، جمال (1376). عناصر داستان. تهران: آیة مهر.
- نامورمطلق، بهمن (1386). «ترامتنیت مطالعة روابط یک متن با دیگر متنها». پژوهشنامة علوم انسانی. ش56. صص83ـ98.
- ـــــــــــــــ (1390). درآمدی بر بینامتنیت نظریهها و کاربردها. تهران: سخن.
- ـــــــــــــــ (1391). «گونهشناسی بیشمتنی». فصلنامة پژوهشهای ادبی. س9. ش38. صص139ـ152.
- ـــــــــــــــ (1395). بینامتنیت از ساختارگرایی تا پسامدرنیسم، نظریهها و کاربردها. تهران: سخن.
- نوروزی، نسترن و دیگران (1397). «خوانش بیشمتنی چهار اثر برگزیدة تصویرسازی کلودیا پالماروسی با بیشمتنهایی از نقاشی ایرانی». نشریة هنرهای زیبا ـ هنرهای تجسمی. د23. ش1. صص5ـ16.
- Ahmadzadeh Kermani, R. (2011). Rethinking culture and media (in Farsi). Tehran: Chapar.
- Anwari, H. (2002). Sokhan great dictionary (in Farsi). Tehran: Sokhan.
- Azzam, M. (2001). The absent text, manifestations of intertextuality in Arabic poetry (in Farsi). Damascus: Arab Writers Union.
- Azar, E. (2016). "An analysis of Genette’s intertextual theories". Quarterly Journal of Literary Criticism and Stylistics. Vol. 7. No. 24. pp. 11-31.
- Biniaz, F. (2010). An introduction to fiction and narrative studies (in Farsi). Tehran: Afraz.
- Skaggs, J. (2011). Criminal literature (translated into Farsi by the Institute of Continuous Thought Line). Tehran: Neshaneh.
- Fakharizadeh, N. and others (2015). "Transcripts of the scene of the killing of a celestial bull in the illustrations of Gilgamesh". Quarterly Journal of Nazar Architecture and Urbanism Research Center. Vol. 12. No. 32. pp. 23-33.
- Farooq, N. (n.d.). Diamond shine (the seventh story from the Impossible Man collection) (in Arabic). Cairo: The Modern Arab Foundation.
- Fleming, I. (2015). Diamonds are eternal (translated into Farsi by Mohammad Hadi Salarvarzi). Tehran: Chatrang.
- Ghaemi Nia, A. (2010). Biology of text, semiotics and interpretation of the Qur'an (in Farsi). Tehran: Institute of Islamic Culture and Thought.
- Ghiasvand, M. (2013). "The image of interpretation in the mirror of Christian intertextuality". Quarterly Journal of Wisdom and Philosophy. Vol. 3. No. 3. pp. 97-114.
- Kangrani, M. (2009). Collection of articles on the second and third symposium of comparative art (in Farsi). Tehran: Institute for Compiling, Translating and Publishing Matn Works.
- Namvar Motlagh, B. (2011). An introduction to the intertextuality of theories and applications (in Farsi). Tehran: Sokhan.
- Namvar Motlagh, B. (2012). "Hypertensive typology". Quarterly Journal of Literary Research. Vol. 9. No. 38. pp. 139-152.
- Namvar Motlagh, B. (2016). Intertextuality from structuralism to postmodernism: theories and applications (in Farsi). Tehran: Sokhan.
- Namvar Motlagh, B. (2007). "The transcript of the study of the relations of one text with other texts". Journal of Humanities. Vol. 56. pp. 83-98.
- Nowruzi, N. et al. (2018). "Over-reading of four selected works of illustration by Claudia Palmarousi with over-texts of Iranian painting". Journal of Fine Arts - Visual Arts. Vol. 23. No. 1. pp. 5-16.
- Mirsadeghi, J. (1997). The elements of story (in Farsi). Tehran: Ayeh Mehr.
- Pirani, M. (2016). "Threshold texts in connection with comparative literature: the case of Saadinameh". Quarterly Journal of Literary Comparative Research. Vol. 4. No. 3. pp. 167-196.
- Sharshar, A. (2003). The Criminal novel (in Arabic). Damascus: Arab Writers Union.
- Sultani, S.A.A. (2005). The power of discourse and language: the mechanisms of the flow of power in the Islamic Republic (in Farsi). Tehran: Ney.